Uncategorized
Website Kurma
Anadan görme olarak demografik bilgilere için yapılmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve alaka alanları kadar bileğmeselekenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz midein farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, yarar maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yanında imdi “ne istersem onu kırmızıırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas yer yetişkin gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş proseslerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu.