Twitter, mikro içeriğin kral olduğu yerdir. Analytics, o topluluğu anlamanıza yardımcı olabilecek tüm bilgileri size verebilir. Ancak bunu yapabilmek için öncelikle işletmenize özel bir hesap oluşturmalısınız. Harika bir izleyici kitlesini çeken güçlü bir profil oluşturursanız, takipçilerin çoğunun şirketinizle ve markanızın kişiliğiyle aktif olarak etkileşime girdiği yerde mutlu bir şekilde şaşıracaksınız. Peki nereden başlamalısınız? “Neden” sorusunu yanıtladığımıza göre, şimdi “Nasıl” sorusuna yanıt verme zamanı. İşte adım adım basit bir kılavuz. Twitter işletme profili: adım adım kurulum Twitter.com’a gidin ve Kaydol düğmesine basın . Adınızı ve bir e-posta adresinizi yazın. Zaten bir hesabınız varsa, doğrudan uygulamanızdan bir tane daha oluşturabilir ve ekleyebilirsiniz. Twitter, deneyiminizi özelleştirmenizi isteyecektir.