Uncategorized
Merkez Web Tasarım
Yerel bir restoran gibi diğer şirketler, müşterileri yeni menü eklemeleri ve özel ürünler konusunda uyarmak için sosyal medyayı başarıyla kullandı. Sosyal medyanın en önemli yönü, tüketici tabanınızı geliştirmek ve tekrar satışları artırmaktır. Sınırlı kaynaklara sahip küçük işletme sahipleri, kendilerini kapsamlı bir sosyal medya platformları ağına yaymayı zor bulabilir. Bunun yerine, şirketiniz ve tanışmak istediğiniz tüketiciler için en uygun çevrimiçi platformları belirleyin. Ticari müşteriler mi arıyorsunuz? LinkedIn sizin için mükemmel bir araç olabilir. Pazarlamanızın güçlü bir görsel boyutu var mı? Instagram, işletmeniz için en iyi seçenek olabilir. Tıklama Başına Ödeme Pazarlaması Tıklama başına ödeme (PPC) pazarlaması, bir şirketin çevrimiçi reklamlar yayınladığı ve yalnızca reklam tıklandığında ödeme yaptığı zamandır.