Uncategorized
Merkez SEO
Bu resimler, izleyicilerin şirketinizin ne yaptığını, ne sattığını ve ne hakkında olduğunu hemen fark etmesini sağlamanın harika bir yolu olabilir. 2. Şirket Facebook Sayfanızın URL’sini Şirketinize Uyacak Şekilde Değiştirin İyi entegre edilmiş bir pazarlama kampanyası söz konusu olduğunda, URL’ler özelleştirilmesi gereken son derece önemli küçük bilgi parçalarıdır. Facebook için, URL’niz yalnızca sayfanızda 25 veya daha fazla “hayran” topladığında değiştirilebilir. Buna ulaşır ulaşmaz, sayfanızın URL’sini değiştirmek için bir dakikanızı ayırın, böylece arama motorlarında şirket adınız arandığında, Facebook sayfanız arama sonuçları listesinin en üstüne çıkacaktır! Sayfanızın URL’sini değiştirmek kolaydır; basitçe aşağıdakileri yapın: Ana sayfanızda “Sayfa Ayarları” nı bulun ve “Sayfayı Düzenle” yi seçin. Ardından sol sütunda bulunan “Genel Bilgileri Güncelle” ve “Temel Bilgileri” seçin. “Kullanıcı Adı” sekmesini bulun ve “Kullanıcı Adını Değiştir” seçeneğini tıklayın. İstediğiniz özelleştirilmiş URL’yi yazdıktan sonra, bu URL’yi hiç kimsenin kullanmadığından emin olmak için “Kullanılabilirliği Kontrol Et” i tıkladığınızdan emin olun.