Bir görevin üst ve yanlarında görünen reklamlar, resimlerden önce görünen promosyonlar ve mobil uygulamalarda veya internette arama yapan reklamlar gibi çeşitli çevrimiçi reklam türleri vardır. PPC pazarlamasının, reklamı belirli bir coğrafi bölgeye hedefleme yeteneği ve yalnızca sonuçlar için ödeme yapabilme gibi birçok avantajı vardır. PPC pazarlama maliyetleri, bir kuruluşun reklamlara ne kadar para koyabileceğine bağlı olarak çok değişir. Fiyatlandırmanın çoğu, anahtar kelime rekabeti tarafından belirlenir — çok fazla rekabete sahip popüler anahtar kelimeler daha pahalıya mal olur. Web Tasarımına Para Harcayın Web tasarımını bir pazarlama aracı olarak pek düşünmüyoruz, ancak bir kullanıcının web sitenizde ne kadar zaman ve enerji harcadığını etkiliyor.