Uncategorized
Eşme SEO
Küçük işletmeler için SEO’da takip edilen noktalar, bir blog gönderisinden ve Google’ın kendi Matt Cutts’ından alınan YouTube videosundan alınmıştır . Bu düşünceleri kendi deneyimlerimizden genişlettik ve tüm küçük işletmelerin SEO kampanyalarına dahil edebileceğine inandığımız birkaç basit ama önemli ipucu sağladık. Doğrudan Atın Ağzından Öneriler: Google’ın Küçük İşletmeler için SEO Üzerine Düşünceleri 1) Bir Blog Başlatın Bu, bir SEO stratejisi geliştirirken yapılacak ilk şey olarak insanları etkilemese de, atılması son derece önemli bir adımdır. Bloglar, siz ve işletmeniz hakkında içerik sağlamaya yardımcı olur ve size sunduğunuz ürün veya hizmet türlerini arayan kişilere, aramalar yoluyla internette sizinle bağlantı kurmak için daha fazla fırsat sunar. Klavye üzerindeki blog tuşu.Blogların inanılmaz derecede anlamlı kelimeler veya büyüleyici hikayelerle dolu olması gerekmez, ancak neye ilgi duyduğunuza bağlı olarak bu ilginç olabilir. Ancak genel olarak iş blogları oldukça basit olabilir. Konu hakkında, anahtar kelime açısından zengin ve biraz yaratıcı oldukları sürece, blog gönderileri, küçük işletmenize SEO söz konusu olduğunda hızlı bir şekilde ayak uyduracaktır. 2) İnsanların Nasıl Arama Yapacağını Düşünün Sizinki gibi bir şirketi ararken potansiyel müşterilerinizin ve müşterilerinizin Google’ın arama çubuğuna ne yazabileceklerini anlamanıza yardımcı olacak birkaç ipucu: Ayakkabılarının İçinde Yürümek: Onların yerinde olsaydın ne yazacağını düşün Intel’i Toplayın: Arkadaşlarınıza ve aile üyelerinize, ürünlerinizi / hizmetlerinizi aramak isterlerse ne yazabileceklerini sorun Araştırmanızı Yapın: mevcut müşterilerinizle ilgili hızlı bir anket yapın (bu geçerliyse) Mevcut Kaynakları Kullanın: SEO anahtar kelimeleri olarak kullanmak üzere trend olan kelimeleri ve kelime öbeklerini bulmak için Google’ın Adwords Anahtar Kelime Aracı gibi bir araç kullanın