3) Başlık Etiketleri ve Meta Açıklamalarla Zamanınızı Ayırın Neden bunlara odaklanalım? Basit ve basit: çünkü Google için önemli! Bunlar, arama yapanların Google SERP’lerine göz attıklarında sunulacakları ilk içerik snippet’lerinden bazılarıdır. Bu nedenle, bunların alakalı, okunması kolay ve insanların dikkatini çekebileceklerinden emin olmak isteyeceksiniz. 4) Sosyal Medyaya Katılın Digg ve StumbleUpon, buna başlamanıza yardımcı olmak için kontrol edebileceğiniz birkaç yerdir. Küçük işletmeler için SEO stratejiniz, çevrimiçi olarak kendinize bir isim vermek için çaba sarf ettiğinizde güçlenecektir. Bunu yapmanın bir yolu, sektörünüzle ilgili halihazırda devam eden konuşmalara katılmaktır. Bunu, işletmeniz için geçerli olduğunu düşündüğünüz herhangi bir sosyal medya platformunda yapabilirsiniz. Facebook, Twitter, Instagram, Vine, LinkedIn, Google+ ve diğerlerini deneyin! Açıkçası, bu, işletmenizin bu ağlarda profillere sahip olması gerektiği anlamına gelir, bu nedenle, bir Facebook sayfanız, Twitter hesabınız vb. Yoksa, muhtemelen bunları en kısa zamanda oluşturmak isteyeceksiniz. 5) Reklam Konusunda Endişelenmeyin (Google’da) PPC (tıklama başına ödeme) , Google’ın sunduğu bir ücretli reklamcılık biçimidir ve belirli işletmelerin zaman zaman PPC’den yararlanmaları avantajlı olsa da, küçük işletme başarısı için SEO’nun ilk adımı olarak bunu genellikle önermiyoruz. . Önce sağlam bir organik SEO kampanyası oluşturmaya odaklanın ve ardından nitelikli bir SEO danışmanına işletmeniz için PPC’nin değeri hakkında soru sorun.